Logo 16bc07612338125970fcc844dc3eb8d27316e552b41481f99586784f73ff2e11
Mjesto provođenja: Zagreb. Vrijeme provođenja: 01.03.2020. do 31.05.2020. Kategorija: #našepriče.
Potraži slične inicijative.

Hrabri telefon

Stručnjaci koji direktno rade s ljudima (psiholozi, socijalni radnici i drugi stručnjaci u području mentalnog zdravlja) su zbog novonastale COVID-19 krize prisiljeni sa svojim klijentima komunicirati putem telefona i novih tehnologija, a dodatne linije podrške su diljem zemlje oformljene kako bi se ljudima koji se emocionalno teško nose s izolacijom i promjenama osigurala pomoć i podrška. U međuvremenu je Grad Zagreb zadesio i potres koji je ljude dodatno financijski i emocionalno opteretio, a na neke je od građana djelovao i traumatski. Hrabri telefon je odmah reagirao i ponudio stručnoj javnosti 6 besplatnih webinara od strane edukacijskog tima na temu specifičnih vještina telefonskog i elektroničkog savjetovanja, za koje smo procijenili da u ovom trenu mogu pomoći stručnjacima kako bi bolje odgovorili na potrebe građana. Webinari su provedeni od 21. do 30. ožujka 2020. godine. Svi webinari su snimani te su snimke učitane na You Tube kanal platforme Child Protection Hub i postale dostupne svim zainteresiranima potpuno besplatno. Prijave za webinare organizirane su putem Child Protection Hub Platforme za stručnjake, koju Hrabri telefon vodi za područje Hrvatske već 5 godina. Sami webinari su održani u okruženju Zoom platforme. Važno je napomenuti i da smo u procesu provođenja webinara dobili podršku od strane Hrvatske komore socijalnih radnika, kao i od Hrvatske psihološke komore u vidu bodovanja pohađanja webinara. Teme webinara i popis predavača dostupni su na mrežnoj stranici Hrabrog telefona (niže u tekstu). Na svakom od webinara prisustvovalo je između 300 i 400 stručnjaka i stručnjakinja s područja cijele RH, ali su se pridružili i stručnjaci iz Bosne i Hercegovine, Makedonije, Crne Gore i Srbije. Većina stručnjaka (oko 60%) činili su psiholozi, oko 30% socijalni radnici, a ostalih 10% činili su socijalni pedagozi, pedagozi, rehabilitatori, logopedi, medicinski djelatnici, nastavnici i drugi. Na kraju svakog webinara napravljena je kratka evaluacija gdje su stručnjaci mogli ocijeniti koliko su zadovoljni održanim webinarom na skali od 1 do 5 (1 – uopće nisu zadovoljni, 5 – potpuno su zadovoljni). Ponosno možemo istaknuti da je svaki webinar bio označen od strane više od 90% sudionika s brojem 5, dok su ostali označili zadovoljstvo s brojem 4. Neki od komentara iz evaluacije: Hvala na vrlo korisnom i zanimljivom webinaru! Prekrasna mi je usporedba o rani koju ćemo očistiti i pomoći izlječenju. Hvala na odličnom predavaju. Cijela serija webinara je izvrsna i vrlo korisna, kako privatno tako i poslovno. Super! Hvala puno svim predavačima na ideji, trudu te iskustvu i znanju koje su podijelili sa nama. Nadam se da će ovakvih webinara biti još. Ovo je mozda i najvaznija tema u aktualnim okolnostima. vazno je znati da i mi pomagaci imamo kapacitet i granice i da smo ljudi, bas poput nazivatelja. Prije svega hvala puno Hrabrom telefonu na organiziranim Webinarima, što ste se tako brzo snašli, uskočili i podijelili nesebično s nama svoje znanje i vrijedno iskustvo. Svaki od webinara je bio izvrstan, kako sadržajem, tako i izlaganjem. Hvala Vam svima još jednom! Hvala vam na izvrsnoj edukaciji, svi webinari bili su vrlo zanimljivi i korisni. Nadam se da ćete u skoroj budućnosti organizirati ovim putem još neke edukacije.

Large hrabri
Inicijator akcije

Hrabri telefon

Podrži

Uključi se kao aktivist ili vonter. Kontaktiraj inicijatore akcije i ponudi svoj angažman!

Za veću vidljivost ove akcije, podijeli informaciju o njoj putem društvenih mreža.