Svijet donacija mogao bi se u idućih dvadesetak godina transformirati učenjem od poduzetnika. Mnogi novi donatori svjesni su da tradicionalna filantropija nije dovoljno poduzetička. Entuzijazam za filantropiju raste, međutim filantropima nije cilj tek davanje novca za plemenite svrhe; važno im je i koliko se učinkovito novac koristi.
Filantropi sada govore o društveno odgovornom poslovanju, poduzetničkoj filantropiji, društvenom ulaganju. Rađa se novi pristup filantropiji – strateški, tržišno usmjeren, utemeljen na znanju, koji teži povećanju učinka. Posebno je to važno donatorima, jer znaju da su bez obzira na veličinu svojega osobnog bogatstva pravi patuljci u usporedbi s novcem kojim raspolažu države pa promoviraju projekte u koje se mogu uključiti i poduzeća i lokalna zajednica. Da bi zaista nešto postigli, potrebno je da svoje donacije usredotoče na probleme kojima se ne bave vlade ili profitabilne organizacije. Primjerice, mogu riskirati pronalazeći pionirska noa rješenja koje bi zatim mogle primjeniti vlade i profitna poduzeća.
Značajan je i trend korporacijske filantropije. Poduzeća doniraju na dva načina: davanjem novca te davanjem roba i usluga. U svakom slučaju, poduzeća danas više rade na tome da opravdaju filantropiju na strateškim temeljima. Korporativna filantropija postaje posebno važnom u zemljama u razvoju, gdje poduzeća osjećaju potrebu podržati lokalne vlasti svojim doprinosom zdravstvenoj zaštiti, obrazovanju, mladima i drugim segmentima društva.
U sklopu platforme ZaDobro.BIT! aktivno gradimo mrežu poduzetnika voljnih ulagati svoje vrijeme, novac, kontakte, usluge, robu i resurse u opće dobro. Povezujemo ideje i prijedloge s poduzetnicima pomažući njihovu provedbu. Postanite dio naše mreže. Kontaktirajte nas i zamolit ćemo vas da ispunite upitnik o svojim interesima i sposobnostima kako bismo vam mogli pristupiti kad se pojavi ideja koja se uklapa u vaš profil.